Ana içeriğe atla

Depresyondan Çıkaran Şarkılar Mimi

Yaseminler ne güzeldir değil mi ! en sevdiğin çiçek ne ,diye sorulduğunda yasemin diye ecevap verilmez ama yasemin güzel çiçektir,kokusu güzel çiçektir,parfümü harika durur bir kadında.
Yasemin kokulu kadın vardır, bir de bu güzel kadının yaydığı güzel yasemin kokulu hayatlar...
Yasemin Kokulu Hayatıyla Biricit beni yine unutmamış ve mimlemiş.Kendisine çok çok teşekkürlerimi sunuyorum burdan,öpücüklerimle:)
Biricit Depresyondan Çıkaran Şarkılar başlığı altında mimlemiş beni.Yaaaani tam zamanlama ! Daha geçen gün ben söylemedim mi ,Kasımda Depresyon Başkadır diye .

Hoş ,laf aramızda,benimkine depresyon denilir mi bilmem ! Çünkü benim öyle iştahımda artma,azalma,uykumda düzensizlik,habire ağlama nöbetlerim yok.Amaaaa azıcık bunalım takınıyorum kendi halime dönüp.Bunu benden başka bilen yok ,içime kapandığımı ise annem biliyor.ama ağzımda bakla ıslanmayacağını bildiği için,mutlaka bir gün ağzımı açacağımı bildiği için üzerime varmıyor kadıncağız.

Depresyon kelimesi bile sahibine göre kişniyor tatlım,n'aparsınız;) Her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır ,sözü de uyar derseniz,eh uyar,sizi mi kıracağım;)
Yiğit burda ben olduğuma göre nasıl yoğurt yediğimi ,hangi durumlarda nasıl yoğurtlara değindiğimi söyleyeyim bari :
***
1)Şimdi bazen ben pek umarsız oluyorum ,aman bana ne filan,kısa sürse de bu halim Teoman -Yarından Bana Ne 


2)Bazen öyle ki sağım solum evlen artık,kolumuz havaya kalksın deyişleriyle doluyor .Evden böyle bir baskı yok henüz.Bu konuda fikrime saygı duyduklarını düşünüyorum.Ama söylentiler çok olduğundaaa....

Nil Karaibrahimgil -Evlenmek Gerek
   
3)Parasız da olmuyor maalesef.Hele de bazen bir şey ihtiyaç duymazken bile yanında para varken insanlara itimat eden çıkarcı kişiler oluyor.Üzülüyorsun,kırılıyorsun.Çünkü bu insanları seni üstün başınla,kafasında koyduğu seninle ilgili statülerle ilgileniyorlar.Bugün var olup yarın olabileceğimiz bile şüpheli olan bu dünyada bazı şeylerin o kadar önemli olduğını kafama akşetmek için yine Nil'in Ben Buraya Çıplak Geldim Heyhat... 

4)Her insanın elbette iyi yönleri olduğu kadar kötü yönleri de var.Önemli olan onu olduğu gibi kabul edip yaptığı bir hatadan dolayı hemen onu silmemek ,harcamamaktır.Dostluk emek ister.Aile ilişkileri emek ister.Bazen kırıldığını söylemek lazım.Bazen bir şeyleri çok da büyütmemek gerekir.Zamanında çok iyilik ,özveri,hoşgörü gördüğün insanları yaptıkları bazı küçük şeylerden ,telafisi olabilecek kusurları büyütmemek lazım.Çok kırılsak da bazen arkamızı döndüğümüzde canınız sağolsun diyebiliriz

                              Candan Erçetin-Canın Sağolsun
5)Yaşlanacağız elbette.Hep böyle genç kalmayacağız.Her yaşın bir güzelliği var diyerek...
                                     6)Ne olursa olsun,yaşamaya mecbursun 
                                   7) Benim hala bir umudum var...
8)Bambaşka biri oluyor insan zamanla.Değişiyor.Değişiyoruz.Ben değişmedim desek,boş ! şimdi nasıl biri olduğumuz geçmişte alakadar olduğumuz insanlarla ilgili.Neye çok kırılıyorsak,o yönümüzü değiştiriyoruz.bazen değiştiremediğimiz yönlerimiz de oluyor.Sonra zamanla sertleşen kabuklar örüyoruz çevremize,bileniyoruz,bambaşka oluyoruz...
Ajda Pekkan- Bambaşka Biri


Depresyon aşamasında oturup kendime ağlayanlardan pek sayılmam.Mutfağa geçip Mozart senfonilerini dinlemek zihin ve ruh sağlığıma şifalı bir ot kadar faydalı oluyor...

İşte moralim bozuk olduğunda,sözde depresyon vukuatı yaşamaya giriş yapmışsam bu şarkıları dinliyorum.Rahatlıyorum.

Kimleri mimlesem kimleri :
Ebru İ.S. ,Pembeli Deniz , Deeptone,Shirin Serkan,Supercellma:-))  

Sevgiler.....

Yorumlar

Profösör dedi ki…
Hepsi de güzel...
bırbırınden harıka sarkılar canım,cok guzel seyler yazmıssın ayrıca cok tesekkur ederım :))optum
Unknown dedi ki…
Ne güzel yazı yaaaa :) Biricit beni de mimlemiş ama seninki kadar iyi yazacağımı düşünmüyorum :)
Sevgiler ve saygılardan bir demet :D
Şükran dedi ki…
Profesör ,
sizi de mimlemek istedim,müziklerinizi merak etmiştim.ama belki bu tür şeylere sıcak bakmıyorsunuzdur diye çekindim biraz:)
Biricit,
ben çok teşekkür ederim.Hiç bir miminde beni atlamadın ve hep hatırladın:)büyük zevkti:)
Denizin yıldızı,
seni ben de mimlemek istemiştim ama biricit mimlediği için bu kez yazmadım.Ama lütfen,kendine haksızlık etme.Senin enerji dolu,içten,pozitif bir ışığın var.senin yazacağın mimi de merakla bekliyorum okumak için:-))
sevgiyle kalın
umay dedi ki…
benim hala umudum var.
bana hep umut verir:)
MERVE dedi ki…
benim hiç yasemin kokulu parfümüm olmadı.
geçen gün zara nın tester bölümünden denedim, ilk başta ağır geldi çünkü parfüm kullanmayı pek sevmem, sonra eve geldim bir sonraki gün kokladım sıktığım tişörtüm o kadar harika kokuyordu ki kendimden geçtim :) ilk fırsatta gidip almayı düşünüyorum yani :)
Şükran dedi ki…
inan bana önceden ben de hoşlanmıyordum.Ama şimdi kullanmayı seviyorum.Parfümün ilginç karakteristik özellikleri de varmış,duydum:)
Şükran dedi ki…
değil mi umay ama,
bu şarkı çok ağır bir şarkıdır ama anlamı büyük:)
Unknown dedi ki…
güzel mimmiş,şarkılı türkülü mimlere dayanamıyorum zaten:)
yazıyorum hemen..
Şükran dedi ki…
ben de dayanamıyorum böyle müzikli mimlere,yap bakalım,seninkini de merak ediyorum:-))
deeptone dedi ki…
güzelmiş şarkılar.
:)
en sevdiğim aralarında yaşamaya mecbursun.
:)
ama en neşelendiren nil.
:)
heeeey benim şarkım da gloria estefan get on your feet. eski bi şarkı.
:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

O o bir Türklerin Emile Zola'sı, O..o bir müzmin bekar , O kadın naturalisti...

*18 Ağustos 1864 doğumludur.Babasından etkilenmemiştir.annesine ise çok düşkündür. Annesi o dört yaşındayken veremden ölmüş ,bunun üzerine teyzesinin evine Aksaray'a yerleşmiştir. *Annesinin veremden ölmesiyle beraber evhamlı biri olur.Hatta Ahmet Mithat Efendi'nin kızını kendisiyle evlendirme teklifini nazikçe reddeder ve ömrü süresince evlenmez.Refik Ahmet Sevengil'in neden evlenmiyorsunuz sorusuna odasında bir nefese dahi tahammül edemediğini ,sinirli olacağını hatta bu sebeple misafirlikte bile kalmadığını dile getirmiştir. *Kadınların arasında uzun yıllar yaşadığı için onlardan etkilenmesi şüphesiz.Örgü ve tentene örmesi,reçel pişirmesi,evini bir kadın gibi titizce temizlemesi onun bu yönünü doğrular. *Sanat için sanat mantığından ziyade sanat toplum için yapılır görüşünü savunmuştur.Türklerin Emile Zola'sı diye bilinir öğretisel naturalizm akımında.'Deneysel Roman' Sadece belli bir kesimi anlatmaktansa halkın günlük hayatı üzerine yazmayı hedefle

Güzel İnsanlar Biriktirmişim,

Bugün bir huysuzluk vardı üzerimde.Gece de uyuyamamışım.Sabah gözümü bankanın mesajıyla açtım.Sağolsunlar,bugün şerefine,alışveriş edeceğim noktalardan ne alırsam üç katı fazla puan vereceklermiş.Ben ise ihtiyacım olmadıkça alışveriş etmeyi seven bir tip olmadığımdan bu mesaj bana yaramadı.Sağolsunlar yine de sağır sultandan önce doğum günümü kutlama lütfunda bulundular. Annem bugün  benim için  hazırlık yaparken  neli pasta  istediğimi sordu.Ben de beş karış suratla yapmamasını söyledim.Dedim ya ,doğum günüm benim için tam bir mutluluk kaynağı değil.Hatırlanmak,kutlanmak güzel şeyler.Sadece yanağıma iki öpücük ve seni seviyorum demeleri yeterli...Yoksa insanların benim için yorulmalarını istemiyorum.Hele hele oruçluyken...Ama annem bu...Koca kazık olmama rağmen tüm gününü mutfakta geçirme pahasına da olsa birbirinden leziz 4 çeşit yemeği yetiştirdi,üzerine bu moloz yığını düşmüş gibi duran bezmin bir kıza doğum günü pastası yaptı.Masayı da kurdu bir güzel...Gık bile demedi..Öyle

Cemal Süreya ,Keyif Sanat Kahvesi'nde

Camında Turgut Uyar'ın Göğe Bakma Durağı şiiri yazılıdır.Uşak'ın farklı ,özgün ,kültür sanat çalışmalarının  yapıldığı ,sahiplerinin de sıcak ,sanatsever oldukları aşikar;) Keyif Sanat Kahvesi'nde şiir okuma akşamlarımız başladı malum.Ben tabi ara ara kaçak olsam da ,her gittiğimde aldığım keyfi size anlatamam. Şiiri bu akşamlar sayesinde sevdiğimi itiraf etmeliyim.Bazı zaman ruhsuz okuyan arkadaşlarımın okumasından keyif almasam da ,onların şiire karşı duyarlılığı ,zaman geçtikçe okumalarında çaba sarfettiklerini görünce,bu tür ince şeylere önem verdiklerini  düşününce mutluluğum artıyor aslında.Bu yüzden bu açıdan bakınca tahammül edebiliyorum. düşünün,önceden şiir yazıp şiir okumayan,bildiği şiir ikiyi geçmeyen kişiyken şimdi başka şairler tanımak için çaba sarfediyor,sevdiğim şairlerin kitabını bizzat alıyorum. Ama şiir yazmıyorum artık !!! Boyumun ölçüsünü aldım,şiir yazmak ne kadar kolay görünse de zor zanaat ,bunun farkına vardım:-))) Sanırım iyi de o