Ana içeriğe atla

Hımm mimmmm :)

Sevgili Biricit ,
Beni yine mimlemiş.Sağolsun,varolsun,mersilerden bir demet kendisine burdan:-))Ben de hemen ikiletmeden hızımı da bugün alamamışken günün bu son saatlerine yaklaşırken hemen cevaplayayım istedim.Tam üçleyeyim de siz bu yazıları okurken yarın ben de sesli okuayacağım kitap çalışmasının ilk raundunu nakavt edeyim değil mi :-))

Bu keyifli mimi ben de başta Deeptone'a,Tunes'e havale ediyorum.Akabinde kim cevaplamak arzusu hissederse cevaplayabilir.Ki,ben de bir dahasında onu mimler listeme eklerim.Bana gelene dek benim de takip ettiklerim mimlendikleri için,bazen mimlediklerimden de cevap alamadığım için direkt bu şekil kıssadan hisse yapıyorum ben de.:-))

Bozulduğumu filan sanmayın sakın.Böylesine razıyım ben .Sen de razıysan sen de gel:-))

*Günün nasıl geçti?
Günüm keyifli,kendi halinde ,rutin,huzurlu bir pazar günü olarak geçirdim.Kardeşimle keyifli keyifli sohbet ettik,kahvaltı ettik.Temizlik yaptım.Kardeşim tam damağıma layık ekler pasta almış gelmiş.Bir keyifle yedik.

*İsim vermeden bahset


Bu soru şimdi ilgi duyduğumuz kişiyi mi kastediyor ?Yoksa pazar gününü kimle geçirdiysem ondan mı bahsedeceğim?  

Pazar gününü kardeşimle geçirdim.Aramız iyidir,hoştur,şekerdir.Kendisi benden daha az konuşur.Keyfi yerindeyse şakalar yapar,takılır bana.Keyfi yoksa susar pusar odasında oturur.Pek evde duramıyor.Kendisi bir işkolik...  

*Neden hep cam kenarı?

Hayal kurup müzikle bütünleştirmek için.Daha kuytu bir yer olduğu için.Bacaklarım uzun olduğu için çapraz şekilde yönümü bulabildiğim için:-)  

*Bugün kendim için ne yaptım?

Düşünüyorum da...Müzik dinleyip kitap okuyup yazı yazdım. Şeftali,kavun,kırmızı erikten oluşan bir meyve tabağı hazırlayıp şapırrrt(!)yedim.Sonra da az şekerli türk kahvemi içtim.

*Twitter ana sayfanı aç ilk gözüne takılan?


Dur açıyorum şimdi :-) (Klavye tıklamaları sesi duyulur fondan) GülseBirsel !Bayılıyorum bu kadına ben :-))

*Düşün ki o bunu okuyacak...


Okursa okusun.Ona söyleyemeceğim şeyi zaten yazmam.Güçlü durma pahasına ettiğim yalanları öğrenir böylece.Ben de sonsuza dek susarım hem.Sayesinde ne yalancı insan olduğumu görür !
Ne de olsa bu hayat can kırıklarımızla da yürümeyi öğretti bize.....


*Kahkaha atmana sebep olan karikatürler?

güldüğüm karikatürlerden bazıları blog yazılarımda paylaşımda bulunuyorum.Bir kaç vardı ama herhalde silmiş olmalıyım,bulamadım.





*Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz .


' b.z  ' yazabildim.tamam i harfi yok ama ne dediğim anlaşılıyor ama:-))Hakkımı yemeyin şimdi ! Bunu yazdığıma şükür.Allahtan kötü bir şey çıkmadı ağzımdan;-)

*Bir cümle düşün sonra kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz .


Değil mi girecek yoluna herşey?Gitmeyecek hayat böyle ?

*Ctrl+V yap;


Birbirini tamamlamak değil midir AŞK ??? Varsın senin fazlan olsun beni eksiğim...  
Arkadaşımın duvarından beğenip kopyalamıştım.Aslında silsem iyi olurdu ama ne yapayım bahtınıza da bu çıktı:-))






Yorumlar

Hayalci dedi ki…
Güzel cevaplar ;)
tesekkur ederım cevapladığın ıcın ayrıca en son yazdığın soze bayıldım twitterdan yazarım ben o sozu sımdı:)
karıkaturlere ıse koptum pil e ozellıkle:)
deeptone dedi ki…
hah haaaa gülse meyve tabağı bi deeee okusun okusun.
:)
yorumda yanıtlamıştım.
du bakayım zamanım olursa yapayım mimi.
geçen hafta da bi arkadaşta vardı bu mim.
zamanım olmadı. olursa yapayım.
:)
Düş Kızı dedi ki…
Mimledim seni tatlım :))
iadei ziyarete geldim.
miminizi aldım kabul ettim ve cevapladım teşekkürler.
KUZUM ÇOK SAĞOL CEVAPLARA.
İSTANBUL YOLCUSUYUM GELİNCE NASİP CEVAPLAYAMAZSAM KUSURA BAKMA BENDE BU ARALAR İŞ TELAŞLARI VAR ONDAN SÖYLÜYORUM.
SAYGILAR
Şükran dedi ki…
Rica ederim ne demek:)Sana işlerinde kolaylıklar diliyorum.Hayırlısı olsun:-))

Bu blogdaki popüler yayınlar

O o bir Türklerin Emile Zola'sı, O..o bir müzmin bekar , O kadın naturalisti...

*18 Ağustos 1864 doğumludur.Babasından etkilenmemiştir.annesine ise çok düşkündür. Annesi o dört yaşındayken veremden ölmüş ,bunun üzerine teyzesinin evine Aksaray'a yerleşmiştir. *Annesinin veremden ölmesiyle beraber evhamlı biri olur.Hatta Ahmet Mithat Efendi'nin kızını kendisiyle evlendirme teklifini nazikçe reddeder ve ömrü süresince evlenmez.Refik Ahmet Sevengil'in neden evlenmiyorsunuz sorusuna odasında bir nefese dahi tahammül edemediğini ,sinirli olacağını hatta bu sebeple misafirlikte bile kalmadığını dile getirmiştir. *Kadınların arasında uzun yıllar yaşadığı için onlardan etkilenmesi şüphesiz.Örgü ve tentene örmesi,reçel pişirmesi,evini bir kadın gibi titizce temizlemesi onun bu yönünü doğrular. *Sanat için sanat mantığından ziyade sanat toplum için yapılır görüşünü savunmuştur.Türklerin Emile Zola'sı diye bilinir öğretisel naturalizm akımında.'Deneysel Roman' Sadece belli bir kesimi anlatmaktansa halkın günlük hayatı üzerine yazmayı hedefle

Güzel İnsanlar Biriktirmişim,

Bugün bir huysuzluk vardı üzerimde.Gece de uyuyamamışım.Sabah gözümü bankanın mesajıyla açtım.Sağolsunlar,bugün şerefine,alışveriş edeceğim noktalardan ne alırsam üç katı fazla puan vereceklermiş.Ben ise ihtiyacım olmadıkça alışveriş etmeyi seven bir tip olmadığımdan bu mesaj bana yaramadı.Sağolsunlar yine de sağır sultandan önce doğum günümü kutlama lütfunda bulundular. Annem bugün  benim için  hazırlık yaparken  neli pasta  istediğimi sordu.Ben de beş karış suratla yapmamasını söyledim.Dedim ya ,doğum günüm benim için tam bir mutluluk kaynağı değil.Hatırlanmak,kutlanmak güzel şeyler.Sadece yanağıma iki öpücük ve seni seviyorum demeleri yeterli...Yoksa insanların benim için yorulmalarını istemiyorum.Hele hele oruçluyken...Ama annem bu...Koca kazık olmama rağmen tüm gününü mutfakta geçirme pahasına da olsa birbirinden leziz 4 çeşit yemeği yetiştirdi,üzerine bu moloz yığını düşmüş gibi duran bezmin bir kıza doğum günü pastası yaptı.Masayı da kurdu bir güzel...Gık bile demedi..Öyle

Cemal Süreya ,Keyif Sanat Kahvesi'nde

Camında Turgut Uyar'ın Göğe Bakma Durağı şiiri yazılıdır.Uşak'ın farklı ,özgün ,kültür sanat çalışmalarının  yapıldığı ,sahiplerinin de sıcak ,sanatsever oldukları aşikar;) Keyif Sanat Kahvesi'nde şiir okuma akşamlarımız başladı malum.Ben tabi ara ara kaçak olsam da ,her gittiğimde aldığım keyfi size anlatamam. Şiiri bu akşamlar sayesinde sevdiğimi itiraf etmeliyim.Bazı zaman ruhsuz okuyan arkadaşlarımın okumasından keyif almasam da ,onların şiire karşı duyarlılığı ,zaman geçtikçe okumalarında çaba sarfettiklerini görünce,bu tür ince şeylere önem verdiklerini  düşününce mutluluğum artıyor aslında.Bu yüzden bu açıdan bakınca tahammül edebiliyorum. düşünün,önceden şiir yazıp şiir okumayan,bildiği şiir ikiyi geçmeyen kişiyken şimdi başka şairler tanımak için çaba sarfediyor,sevdiğim şairlerin kitabını bizzat alıyorum. Ama şiir yazmıyorum artık !!! Boyumun ölçüsünü aldım,şiir yazmak ne kadar kolay görünse de zor zanaat ,bunun farkına vardım:-))) Sanırım iyi de o